reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Kaláčová

Zuzana Kaláčová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada ľudí a aj tých, ktorí sa nevedia „zaradiť“, ale hlavne tých, ktorí vedia povedať niečo o živote, jeho pozitívach a negatívach, o právach a aj povinnostiach. Mám rada aj zvieratká, ktoré sú nám blízke. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaŠportKulinárske umenieFour thingsSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ako to vidím ja – moratórium na informácie po voľbách 2010

Zuzana Kaláčová

Ako to vidím ja – moratórium na informácie po voľbách 2010

Môj otec, prísny a konzervatívny človek nám, svojim trom deťom vždy prízvukoval, že najdôležitejšie v živote človeka je jeho zásadný postoj k dvom otázkam v živote - ku vzťahu k rodine a ku vzťahu k veciam obecným, ktoré svojim názorom a postojom vieme a môžeme ovplyvniť. K politike a vedel o čom hovoril....

  • 3. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 515x
  • 36
Mikuláš mojej vnučky

Zuzana Kaláčová

Mikuláš mojej vnučky

Svätý Mikuláš - svätec, či pre dnešné deti len symbol očakávania sladkostí do ponožiek, vyčistených čižmičiek, či otváranie okienok v adventnom kalendári.....

  • 7. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 100x
  • 8
Zamrzol mi úsmev

Zuzana Kaláčová

Zamrzol mi úsmev

zo skutočnosti, že niekto, kto je prestaviteľom našej "najnárodnej" strany navrhuje zákon, ktorý má  zamedziť ľuďom na internete vyjadriť svoj názor na neslušné vyjadrovanie  sa toho najslovenskejšieho "že vraj naj Slováka" ?

  • 5. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 368x
  • 15
Shootyho samolepky

Zuzana Kaláčová

Shootyho samolepky

Shootyho samolepky v Sme ma inšpirovali, kde ich umiestnim. A hľa našlo sa miestečko...

  • 25. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 314x
  • 12
Poker

Zuzana Kaláčová

Poker

Vláda dnes odsúhlasila návrh na "nový" zdroj príjmov do štátneho rozpočtu (???)

  • 19. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 163x
  • 11
reklama
Dnešný nákup a jeho záver

Zuzana Kaláčová

Dnešný nákup a jeho záver

Dnes doobeda som absolvovala taky obyčajný sobotný nákup netušiac, co ma bude čakať doma.....

  • 11. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 668x
  • 5
Prší, neprší Depeche mode je tu

Zuzana Kaláčová

Prší, neprší Depeche mode je tu

Je to priam neuveriteľné, ale sú tu a hrajú - Depeche mode

  • 22. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 407x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu