reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Kaláčová

Zuzana Kaláčová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada ľudí a aj tých, ktorí sa nevedia „zaradiť“, ale hlavne tých, ktorí vedia povedať niečo o živote, jeho pozitívach a negatívach, o právach a aj povinnostiach. Mám rada aj zvieratká, ktoré sú nám blízke. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaŠportKulinárske umenieFour thingsSúkromnéNezaradené

reklama

Four things

My Four Things - no presnejšie štyri až päť vecí môjho života

Zuzana Kaláčová

My Four Things - no presnejšie štyri až päť vecí môjho života

Alenka Dúhovie ma vtiahla do tejto hry (hru vonkoncom nepovažujem za SPAM ako si myslí kolega bloger Bohuš Rosinský, hoci musím povedať, že tie rôzne „milé“ správy, ktoré mi posielajú „priatelia“, mi statočne lezú na nervy a neodpovedám na ne – mala by som byť kvôli tomu aspoň 400 x krát mŕtva, úplne chudobná a bez prostriedkov a priateľov (nuž peňazí pri našich dôchodkoch je naozaj chudobne....)

  • 4. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu