reklama

Mikuláš mojej vnučky

Svätý Mikuláš - svätec, či pre dnešné deti len symbol očakávania sladkostí do ponožiek, vyčistených čižmičiek, či otváranie okienok v adventnom kalendári.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Niki Gumáč (13 r, moja vnučka, včera o 0:01) : Čakám, čakám a chcem nachytať Mikuláša, ako mi dáva do čižmičky sladkosti :D

Maťko jej kamarát: a dokedy tu budeš čakať?

Babina: (o 0:13) Micka, keď budeš špiónovať Mikuláša, tak nájdeš v čižmickách uhlie a zemiak .... spinkať!

Niki: (o 0:14) až kým ho neuvidiiim, zvalím ho na zem a zjem mu celé vreco sladkostí :D potom ho podplatím aby došiel aj na budúci rok, ale nech so sebou zoberie aj DVD-čko na chudnutie, lebo asi trochu priberiem xD

Babina: (o 0:26) Stačí viac behať s havinovcami a Maxikom a bude rýchlo po kilečkách, ale naozaj už choď spinkať, pusu....

Tibor, tiež kamarát (dnes 17:00): Veľa šťastia

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Maťko (dnes 17:10) : nachytala si ho? :)

Niki Gumkáč (dnes 18:00) : nie, až dnes večer došiel :(

Maťko: ha, ja hej :P

Niki Gumkáč: čože to važne M??? :D haluuuuz

Maťko: som ešte počúval iPod

Niki Gumkáč: a ty si videl MIKULÁÁÁÁÁŠA aj si sa s ním odfotil ???

Maťko: neodfotil, vypadal ako mama :D

No čo už s Mikulášom, keď "vypadal" ako mama.....

Zuzana Kaláčová

Zuzana Kaláčová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada ľudí a aj tých, ktorí sa nevedia „zaradiť“, ale hlavne tých, ktorí vedia povedať niečo o živote, jeho pozitívach a negatívach, o právach a aj povinnostiach. Mám rada aj zvieratká, ktoré sú nám blízke. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaŠportKulinárske umenieFour thingsSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu