reklama

Chvála futbalu, alebo je to vôbec možné, že baba také niečo pozerá

Práve „počúvam“ futbal, hoci mám „pustenú“ telku na Markíze. Nikto ma k tomuto nenúti, jednoducho len mám futbal rada a určite. nepozerám tie hrozné veci pre baby a la telenovely a blá, blá, blá ......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu

„Počúvam“ a jedným okom pozerám futbalový zápas Slovensko-Španielsko z izby, kde mám počítač a ktorá je vzdialená od tej „telkovej“ izby len 2 metre. Neuveriteľný reportér pán Polák nám práve hovorí, že tu v Bratislave stále prší, vidím to aj ja, keď púšťam mojich psích miláčikov von, nuž veľmi „dobrý“ terén na futbalový zápas to práve nie je. Ale tí chlapci sú neuveriteľní bojovníci, nech prší, sneží, alebo nech aj padajú traktory.... No neviem, lebo dnes to nie je o peniazoch alebo sa mýlim? Ale úžasných vidím aj fanúšikov, ktorí prišli a zostali aj napriek dažďu....V piatej minúte druhého polčasu sme dali gól. Filip Hološko, hurá, hurá, hurá!!!! .Strašne držím palce našim chlapcom, hlavne Čontofalskému, aby vychytal, čo tí Španieli na neho vymyslia, medzičasom sa deje všeličo, ale asi to pozeráte, takže..Do kelu, práve Španieli vyrovnali da Villom, škoda..... A teraz Španieli striedajú a nastupuje Ramoz, no dúfam, že to nebude ten kanoniér, ktorý nás dostane na kolená, alebo....Práve teraz vystriedal (neviem koho) Marek Čech, Szilarda Németha tiež ktosi, a vôbec je to fuk, jednoducho chlapci hrajú super!Ramoz sa snažil „nakopnúť“ gól, ale Csontofalský bol opäť na mieste!!Žiaľ je tu koniec, zápas skončil 1:1, ale, vlastne nevadí...... chlapci boli z môjho pohľadu .. dobrí!!A na záver, klobúk dolu pred našimi reprezentantami, vernými a zmoknutými fanúšikmi a isto aj nami, televízno-počítačovými divákmi.P.S. Česi vyhrali nad Nórskom 1 : 0, takže sa kamsi dopracovali......

Zuzana Kaláčová

Zuzana Kaláčová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada ľudí a aj tých, ktorí sa nevedia „zaradiť“, ale hlavne tých, ktorí vedia povedať niečo o živote, jeho pozitívach a negatívach, o právach a aj povinnostiach. Mám rada aj zvieratká, ktoré sú nám blízke. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaŠportKulinárske umenieFour thingsSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu