reklama

Shootyho samolepky

Shootyho samolepky v Sme ma inšpirovali, kde ich umiestnim. A hľa našlo sa miestečko...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)
zaručene dám na to bacha...
zaručene dám na to bacha... (zdroj: Zuzana)

Vybrala som si len jednu zo samolepiek, tú s tými tromi ľudolupičmi, batohy plné lupu na chrbátoch a so zamaskovanými ksichtami. I tak boli ľahko identifikovateľní. Nepýtajte sa ma prečo, lebo odpoviem lebo...

A veľmi sa ospravedlňujem Shootymu, lebo keď musíš, tak musíš a ja som musela. A nacapila som si tú samolepku na moje vchodové dvere domu a jednoducho som si (ne)dovolila opýtať sa, či môžem tú samolepku zaktualizovať podľa môjho vkusu. Nalepená je na vchodových dverách a môj psisko Lakyno ju stráži a napĺňa jej podstatu - Zákaz vstupu osobám na nálepke a nielen cez dvere stráženého objektu. A Lakynova firma SEC RIŤOU®sa zaručuje, aby mi cez akékoľvek médiá nevliezli tí zbojníci do môjho domu a už vonkoncom nie do mojej duše a žitia, zbojnici jedni....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

viac http://citatelia.sme.sk/

Zuzana Kaláčová

Zuzana Kaláčová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada ľudí a aj tých, ktorí sa nevedia „zaradiť“, ale hlavne tých, ktorí vedia povedať niečo o živote, jeho pozitívach a negatívach, o právach a aj povinnostiach. Mám rada aj zvieratká, ktoré sú nám blízke. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaŠportKulinárske umenieFour thingsSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu