reklama

Dnešný nákup a jeho záver

Dnes doobeda som absolvovala taky obyčajný sobotný nákup netušiac, co ma bude čakať doma.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
nuž toto ma čakalo pred garážovou bránkou
nuž toto ma čakalo pred garážovou bránkou (zdroj: Zuzana)

Nákup v pohode, vlastne aj jeho cena, tak som sa spokojná vybrala domov. Nuž ale pred bránkou garáže moja spokojnosť zostala na ulici, dokonca som sa dosť naštvala, lebo pred bránkou trónilo dosť veľké - jednoducho psie hovníčko, ako hovorí môj najmenši vnúčik.

Milujem psíkov, sprevádzajú ma celým mojím životom a snažím sa, aby po nich nezostali žiadne nepríjemne "psie" stopy. Ale priznám sa, že sa mi len jediný krát nepodarilo odstániť hovničká po mojej kokršpanielke Sunny, keď som ju niesla v náručí po operácii a "podarilo" sa jej znečitstiť nielen mňa, ale aj trávnik okolo veterinárnej ambulancie....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No ale dnes som sa naozaj najedovala a keďže zijem v Bratislave uvedomujem si, že problém psích výkalov je nielen vecou psíkov, ale hlavne ich majiteľov, ktorí na to, zdá sa, absolútne kašlú a nielen oni, ale aj "dodržiavatelia" verejného poriadku, ale, ale pre nich je asi finančne zaujímavejšie pokutovať zle parkujúcich ľudí, ako zle "venčiacich" človiečikov....

Zuzana Kaláčová

Zuzana Kaláčová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada ľudí a aj tých, ktorí sa nevedia „zaradiť“, ale hlavne tých, ktorí vedia povedať niečo o živote, jeho pozitívach a negatívach, o právach a aj povinnostiach. Mám rada aj zvieratká, ktoré sú nám blízke. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaŠportKulinárske umenieFour thingsSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu